pms big time

vet inte riktigt varför, men jag har pms big time den här gången. fy sjutton vilket humör jag är på =/
försöker att hålla det för mig själv så att inte kärleken ska råka ut för mina irriterade tankar. det är ju inte riktigt hans fel. men jag är verkligen arg på allt idag, allt, allt allt! inget är bra. känner hur sur och arg jag är och det är inte riktigt trevligt. må det gå över fort!

image125

lördag, ledig. vi har hjälpt en vän att flytta. han har fått jobb i göteborg och flyttar ner dit nu.. trist, han kommer att bli saknad här. hans lägnhet rymdes i två släpkärror som nu är på väg mot sveriges framsida. men nu har man ju en anledning att åka neråt, för att hälsa på.

skönt med helg. jag har varit förkyld hela veckan och det var skönt med sovmorgon. nu ska jag bara jobba en dag till på måndag, sen går jag på närmare åtta veckors semester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0