sommarlov

fast inte riktigt.
vi hade skolavslutning idag, men jag arbetar två dagar till. fredag och måndag. sen får jag semester. på riktigt! det är första sommaren jag har semester, en riktig semester. annars har jag sommarjobbat eller varit arbetslös.

skolavslutningen idag var jättefin. vi har väldigt duktiga elever som kan spela och sjunga och gör det suveränt! så det var kul att sitta där och lyssna.

väl tillbaka i skolan fick jag en present av en elev. eleven har haft det otroligt tufft det här året och jag har stöttat eleven så gott jag kan. eleven och  föräldrarna ville visa att jag betytt mycket och att mitt engagemang och stöttning har gett resultat. blev alldeles rörd och glad. hade inte väntat mig något, utan jag stöttar eleven så gott jag kan för att det ska gå bra och för att eleven ska må bättre.

nu har eleverna sommarlov iaf,
de gick hem och jag antar att de kommer att göra en mängd olika saker idag. jag gick ner till personalrummet med de andra lärarna och åt smörgostårta. gott!

image121

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0