nya bekanskaper

idag är sista dagen på mitt novemberlov. på måndag börjar jobbet igen. det har varit väldigt skönt att vara ledig och kunna göra lite som man vill.

dagen idag innebar lunch med kärleken på hagdals. har inte ätit där förut, blev positivt överraskad och äter gärna där igen. trevlig miljö, god mat, trevlig personal! värt ett besök. var trevligt att gå ut och äta med kärleken för en gångs skull. annars är jag ju hänvisad till matlåda eller skolmatsal. vi kan sällan äta ihop då mitt schema inte tillåter det.

ett par timmar senare begav jag och å oss iväg till tornbyområdet för att hitta skor till henne. det gjorde vi! tre par! =) vi gjorde även upptäckten av en ny butik i ikano-huset. street one. det är tydligen en tysk kedja som börjat etablerat sig här i sverige. mycket trevliga kläder och jag kände att jag nog hade kunnat gå där ett bra tag till och hittat saker.. blir fler besök dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0