sjutton vad folk det ska vara då..

idag har eftermiddagen spenderats på stan med min goda vän å. dels skulle vi hitta en jacka åt henne och sen ville hon även hitta lite nya kläder till nästa veckas fest. men vanan trogen när jag går med henne på stan så hittar även jag en massa trevliga saker som får följa med mig hem. passade även på att ta kort till körkortet. fick hem ett brev för en tid sedan att det var dags att förnya det.

det har gått tio år sedan jag tog det.. tio år! jag kände mig helt plötsligt gammal.

men något som är jobbigt med stan på lördagar är alla andra människor som är där. kan de inte hålla sig hemma.

det var ganska skönt att cykla hem igen och slå sig ner framför datorn ett tag. om någon timme ska vi iväg på middag hos m + i. ska bli trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0