you are the sunshine of my life

söndag, söndag
alltid lika välkommet! idag lyckades jag sova till klockan nio. hurra! rekord. jag brukar vakna vid halv åtta när jag är ledig och inte kunna somna om.

heja mig!

idag har det inte gjorts mycket i det här hushållet. just nu försöker jag skriva ihop ett prov i geografi till mina åttor och kärleken lagar mat.

hos mor och far fick vi god mat igår plus en supermumsig chokladmousse efterrätt! jag som älskar choklad mumsade glatt i mig och ville ha mer! var skönt att få vara hemhemma en stund och träffa päronen.

gårdagskvällen hos min arbetskamrat blev väldigt rolig. roliga människor och lagom mycket dryck gjorde kvällen. tyvärr var magen inte i fas med mig så den fick gå hem och lägga sig när de andra drog vidare mot utestället harrys.

tips till er som inte upptäckt stevie wonder. gör det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0