getingar är onda!

Veckan har varit..
Den har varit tuff. eleverna började i måndags och vi hade tre dagar med information, utflykter och annat roligt. Vi hade tur med vädret och det var skönt! Alltid trist om det regnar när man ska göra något.

Nu är i alla fall lektionerna igång, och jag har helg. Varje fredag slutar jag klockan två på eftermiddagen. Skönt som attan att få ta helg skapligt tidigt.

Blev även getingstucken i onsdags. Utanför vårt jobb är det tusen miljoner getingar och de är slöa och flyger lågt. En av dem kröp in i min tröjärm och stack mig på armen. Det var inte skönt någonstans kan jag meddela er. Armen svullnade upp och blev alldeles röd. Allergi mot getingar kan man säga att jag har.. idag är det bättre, har ätit allergimedicin i två dagar nu och det börjar äntligen ge med sig.



Kanske inte världens bästa bild, men den ger ett hum om att jag reagerade ganska kraftigt på getingsticket. Tur att det inte tog i halsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0