1 dag av 7

lördag morgon. klockan ringde redan vid tjugo minuter över sju i morse. kärleken har gett sig iväg till de franska alperna för att åka offpistskidor under en vecka.

jag hoppas att veckan går fort. jag är inte en ensamvarg, jag är ett flockdjur och vill helst ha sällskap. att komma hem till en tom lägenhet och ingen att småprata med på kvällarna är inte min grej. ibland är det skönt att vara själv, men inte jämt. vill välja själv när jag ska vara ensam.

jobbet börjar i alla fall på måndag och då lär jag få ljud och sällskap så det räcker och blir över. brukar vara jobbigt för öronen första dagarna när man är tillbaka.

idag blir det i alla fall stan, lite mat och bio med å. vi tar en heldag tillsammans. vi ska se filmen "förtrollad". en barnfilm, men vi har ju barnasinnet kvar så det blir nog roligt.


Kommentarer
Postat av: Evelyn, i hemmet

Barnfilmer är ju faktiskt de bästa ;)
KRAM!

2008-01-05 @ 16:39:13
URL: http://ihemmet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0