dagen då tron återvände

bättre dag idag.
roligare att jobba, börjar återfå tron på eleverna igen.

skönt

dagen bjöd inte på några överraskningar. jag jobbade, hade mina lektioner och så gick jag hem. passade på att ge mig ut på en power walk när jag kom hem. skönt att få vara ute i friska luften, röra på sig och rensa alla tankar. borde fler göra!

nu ska det bli skönt att få slöa lite. jag har jobbat lite, läst igenom det texthäfte som mina nior ska få använda när de gör sina nationella prov i svenska. gillar texterna, även om jag ibland har svårt att se varför man har valt vissa bilder till vissa texter. får se om eleverna kan reda ut det i morgon.

well, det var det. nu är det soffa och bok som gäller.

tjip!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0