badkrukan har badat

hemma igen! jag och kärleken har varit i lidköping några dagar hos vänner. vädret var underbart, 25 grader i vattnet.
livet är härligt! jag som annars är en stor badkruka har badat, flera gånger till och med! =)



det är skönt att inte ha några måsten utan bara umgås och ha det trevligt. vi åt god mat och cyklade runt. mycket trevligt! nu ska vi vara hemma några dagar innan vi sticker till göteborg i början av nästa vecka. fyra dagar i storstan med besök till liseberg och en del shopping. najs

Kommentarer
Postat av: Camilla Aggeborn

Jag har bytt bloggadress och du hittar mig numera på www.myrrah.blogg.se

2008-07-31 @ 11:25:50
URL: http://myrrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0