fredag hela veckan!

fredag, min favoritdag i veckan. fast nu när det är semester är det ju fredag hela veckan =)
strålande sol även idag. skönt! vet dock inte riktigt vad jag ska hitta på idag. det är ju i och för sig skönt att bara vara hemma, läsa en bra bok och sitta i solen.

måste dock stryka klänningen jag ska  ha i morgon på bröllopet vi ska på. måste även fundera ut den där frisyren jag ska ha, vilken det är vet jag däremot inte. slutar väl med att jag har utsläppt som vanligt.

tråk!!!

vi får väl se.
är riktigt sugen på pizza också, kanske ska bli det till lunch idag?

Kommentarer
Postat av: Fluppan

Ta liksom halva håret och dra det bakåt och fäst med spännen eller nålar mitt bak och låt lite lugg hänga ner fram och så kan man ta en blomma och fästa i håret bak. Och om det går så locka ut topparna eller rufsa till det lite så det blir lite liv i håret. Det var mitt förslag. Ha en underbar dag, bröllop är mysigt!

2008-07-05 @ 09:31:03
URL: http://fluppan.blogg.se/
Postat av: Elin

Hör av dig om att luncha tillsammans...

2008-07-07 @ 18:33:04
URL: http://lillaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0