frisyren blev en intefrisyr

frisyren blev ingen frisyr. jag lackade ur och satte upp luggen med ett hårspänne. typ.
men det blev bra ändå. vi hade massor att hinna med innan vi skulle iväg på bröllopet så det fanns inte riktigt tid i alla fall.

bröllopet var i alla fall vädigt fint. våra vänner hade ingen bröllopsmarsh de gick in till utan de gick in till tonerna av "my heart will go on". har inte tänkt på att man kan göra så, men det kan man ju!

tyvärr var inte vädret riktigt med oss, men det gjorde inte så mycket eftersom vi skulle äta middag inomhus. det blev en hellyckad kväll och jag tror att brudparet var mer än nöjda. nu sitter de på ett plan till kroatien, där ska de spendera sin bröllopsresa.

lite avis är jag nog på att de flyger mot värmen och solen, det är ju inte så mycket sånt här.


Kommentarer
Postat av: Elin

tänk på att det typ är 30-35 grader där och högre luftfuktighet, inte alls så kul som det låter =/



Kram på dig. Själv orkar jag inte hålla mig vaken under hela morden i midsomer så jag spelar in det och ser det på helgen.

2008-07-08 @ 21:33:08
URL: http://lillaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0