houston, we have a problem!

ok, jag har nog ett problem tror jag. jag har för många väskor.
om krilo läser det här kommer hon att skratta. hon är som jag, väskor är en passion!

i vilket fall som helst så var det en väska som fångade min uppmärksamhet igår när jag var nere på stan en sväng. en vit skönhet för 199 pix som fick följa med hem. kärleken bara himlar med ögonen och tycker jag är konstig. men alla har vi våra laster, han har dataprylar, jag har väskor (och choklad) =)



nu har jag i och för sig sagt till mig själv att det är väskförbud från och med nu. inga nya väskor, på ett bra tag. måste slita lite på de jag har.

Kommentarer
Postat av: Fluppan

Behöver du hjälp och om det är trångt med väskor hemma så kan jag adoptera några =) jag har tröttnat på de väskor jag har, men har bara lyckats hitta en ny jag vill ha och den är alldeles för dyr suck

2008-07-17 @ 18:47:25
URL: http://fluppan.blogg.se/
Postat av: Krilo

Man kan ALDRIG ha FÖR många väskor! ;)

2008-07-17 @ 18:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0