i am alive!

äntligen börjar jag hämta mig från min elaka sommarförkylning. den var inte rolig någonstans faktiskt.
trist att förlora kondition när jag duktigt har power walkat de flesta mornar sedan 19 juni. det känns också  mindre roligt. men det är väl bara att ta nya tag antar jag.

igår hade vi i alla fall finbesök! =) kärlekens barndomskamrat t och hans sambo och tre åriga dotter kom på besök. det blev en heldag med besök till gamla linköping, chokladboden, tuff tuff tåg till valla, picknick, hästridning för lilltjejen, glass på bosses och hemgjord pizza i går kväll. mycket trevligt och roligt.

dagen bjuder nog inte på så mycket, vi har semester och ska nog bara ta det lugnt. läsa en bok kanske man ska göra någonstans där man kan få lite sol på benen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0