om tiden kunde stå stilla

kan någon tala om för mig varför tiden går så fort?!
nästa fredag är det första augusti och sen dröjer det inte länge innan jag ska börja jobba igen. vart har sommaren tagit vägen?

det var ju nyss jag fick sommarlov, gick från jobbet med en känsla av frihet och att jag inte skulle vara tillbaka på sju veckor. nu har fem av dessa gått. vad är det som händer?

ibland skulle jag vilja bromsa tiden. tyckte inte att det gick så här fort när jag var liten. var det för att man var mindre då kanske? har tidens hastighet att göra med hur gammal man är?

många frågor, få svar. det enda jag vet är att 11 augusti är jag tillbaka på jobbet. och det är ju snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0