utflyktstajm

härligt väder! =)
jag har inte spenderat många timmar inomhus de två senaste dagarna. vi har istället varit iväg på utflykt. igår blev det kolmården för att titta på alla djuren och idag åkte vi ner till visingsö och cyklade. helt underbart att bara vara, ha med matsäck och vatten.

kolmården har jag inte bsökt sedan jag gick på mellanstadiet. då tyckte jag att det var låååångt och jobbigt att gå. att det var jobbigt att gå i går beror enbart på att det var varmt.  bäst var nog delfinerna. vilka fina djur! jag har alltid velat bada med delfiner, någon gång kanske man kan få göra det.

visingsö kan jag varmt rekomendera. det går färja dit från gränna. ställ bilen i gränna, vid hamnen och cykla istället. man kan hyra cyklar när man kommer över till ön. mycket trevligt sätt att ta sig omkring.

i morgon ska det också bli fint väder, blir nog bad och sol i då.

sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0