Fler höstdagar likt denna!

Vilken härlig höstdag! Tog mig en långpromenad när jag kom hem från jobbet, dels för att rensa huvudet från tankar och dels för att försöka få bort huvudvärken. Antagligen bäst att ta vara på dessa soliga, varma dagar. Man vet inte hur många sådana det är kvar det här året.

Om fyra veckor så här dags befinner jag mig i Paris för första gången. Insåg idag att det inte är så många veckor kvar tills vi ska resa. Jag vill fortfarande helst vara hemma även om det kan vara trevligt att få åka till Frankrike. Det är inte ett dugg kul att ha vikarie när man jobbar som lärare. Det blir så mycket efterarbete då, arbete som jag inte vill ha. Sen har oftast vikarien inte gjort det man vill att de ska göra heller..

Well, antar att jag inte slipper undan. Bara att göra det bästa av situationen och bita ihop! Jag får ju i alla fall åka till Paris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0