Do the wawe, it is friday (nästan i alla fall..)

Äntligen blev det helg! jag var otroligt trött i fredagskväll, men vi tog oss iväg på inflyttningsfest hos en kollega i alla fall. Det var trevligt, lugnt och stilla! precis vad jag behövde.

Igår regnade det regnet Allan. det vräkte ner stora delar av dagen och det gjorde mig ingenting. det var skönt att få vara trött och bara slöa. på kvällen kom å och käkade lite mat med oss och kollade på film. Filmen "Made of honor" var helt ok, en film man inte behövde tänka så mycket när man såg den. Helt i min stil igår kväll. Den var lite rolig, lite romantisk och lagom helt enkelt! =)

I morgon är det jobb igen. Jag har en ganska lätt vecka, mina niondeklassare är ute på prao så jag har halverad lektionsmängd. Mycket tid för planering och rättning med andra ord! Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0