Det blir rosa!

Tisdag igen. Tyckte nyss att det var tisdag, men det var förra veckan.
Well, tiden springer iväg. Gör absolut ingenting just nu. Jag vill ha sportlov!

Nu är det iaf mindre än fyra månader kvar till den stora dagen! Saker och ting börjar ta form. Menyn är bestämd och om ett par veckor ska vi proväta den. Jag måste börja leta skor till min fina, vita klänning. Lika bra att börja redan nu, jag kommer att ha svårt att bestämma mig.

Något jag är väldigt säker på just nu dock är hur jag vill ha min brudbukett. Jag trodde jag skulle vilja ha något helt annat än vad jag har fastnat för. Men när jag såg en bild på denna bukett blev jag helt kär! Så det får bli en sådan, i rosa! =)



bild lånad från evelina


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken vacker bukett! Den kommer bli superbra!

2009-01-30 @ 19:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0