en massa mischmasch

kommer det här inlägget att handla om.. har haft skrivfobi den sista tiden.. det har varit mycket på jobbet och så har jag varit sjuk. däckade i feber och förkylning förra veckan. blää =/

vad jag inte förstår med förkylningar är denna täppthet.. vart kommer allt innehåll i näsan ifrån? man snyter sig, snyter sig, snyter sig och så snyter man sig igen och sen kan man fortsätta så ungefär hur länge som helst.. varför tar det aldrig slut?!

nåja, nu är jag frisk igen, tillbaka på jobbet hos eleverna och denna betygssättning som måste ske inom de närmaste dagarna. det är svårt att sätta betyg. själva bedömningen är emellanåt jättesvår, jag ska bedömma deras tankar, reflektioner och att dra en gräns mellan g, vg och mvg där är inte lätt. men jag antar att man lär sig med tiden.

men nu tänker jag strunta i skrivandet, fläsk med löksås lockar mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0