det blev inte jag som flyttar till malmö

pratade med min bästa vän igår och hon berättade nyheten om att hon ska flytta till malmö. känns bra att hon har tagit det beslutet, men det känns ändå jobbigt.. det är ju min bästis vi pratar om! =) hon som jag berättar allt för, hon som känner mig bättre än mig själv emellanåt (hon är en jäkel på att läsa av mig).

jag vet att hon har haft det tufft ett tag och jag är jätteglad att hon börjar hitta sin plats i livet, men i malmö?! jag hade iofs redan förstått det, att hon var på väg dit men nu blev det så definitivt. hon brukade alltid tracka mig för att jag ville bo i malmö när vi var yngre. jag var alltid övertygad om att jag skulle bo där en dag, pratade mycket om det på gymnasiet och ville flytta dit så fort jag kunde!

men så blev det inte.. jag hamnade i linköping och jenny hamnar i malmö. så livet kan bli! en fördel är det ju i alla fall.. jag får en anledning att åka till malmö, min favoritstad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0