tisdag, tisdag, friskt humör!

friskt humör är vad jag behöver..
sitter på jobbet och rättar uppsatser vilket inte alltid är roligt. ibland är det arbetsamt och jobbigt också. det jobbigaste är nog att behöva sätta betyg på någon annans texter.

nu är det mörkt när man åker till jobbet och mörkt när man åker från jobbet, vilket känns en aningens deprimerande. jag ser fram emot ljusare tider då man orkar mer och får färg i ansiktet.

annars så har tisdagen flytit på som vanligt. inget ovanligt har hänt, eleverna har varit som vanligt, lektionerna har varit som vanligt.. allt har varit som vanligt.

ikväll ska jag bryta mina vanor dock. brukar träna på tisdagar men ikväll ska jag och ett par kompisar gå och lyssna på claes malmberg. han brukar kunna locka mig till skratt och det hoppas jag att han kan göra ikväll med. det behöver jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0