varför gräla i en kö på maxi?

idag när jag och kärleken var på maxi för att handla hamnade vi bakom två par som började gräla med varandra om vem som hade kommit till självscanningsbetalakön först. eller rättare sagt det var kvinnan i det ena paret som tjatade om att:

"om det är så viktigt för er så tycker jag att ni ska gå före!"

när det andra paret då tyckte att, nej det behöver vi inte kunde kvinnan som påtalade det först inte alls låta det stanna där.. nejdå.. hon började tjata, och tjata och tjata. till slut tänkte jag nästan föreslå att jag och kärleken kunde gå före dem tills de hade rett ut vem som hade rätt.

att man kan hetsa upp sig och bli så förbannad i en kö! i kön för självscanningskunder brukar det dessutom gå rätt fort att komma fram för att betala, så jag förstår inte vad sjutton hon skulle fortsätta tjata om?

jaja, ibland förstår man inte allt här i världen.. tur är väl det

/lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0