böcker är min stora last

det här lovet har jag ägnat mig åt att läsa. jag har läst, läst, läst och läst! mina elever kommer att sucka högt på tisdag när jag säger att: "under lovet läste jag fem böcker". de tycker att jag är värsta läsnörden, som sen tvingar dem att läsa mycket!

men tro mig, om man läser mycket kommer man långt.

jag har dock läst böcker av en författare, denise rudberg, det här lovet. hon har gett ut fem böcker som alla är väldigt bra. de kan verkligen rekomenderas och läses helst i ett sträck! hon skriver underfundigt och tänkvärt. de är lätta att ta sig in i och lätta att komma igenom. de finns även på pocket allihop om man inte vill köpa den inbundna varianten!

image11

Kommentarer
Postat av: Ninni

Va kul att du hälsade på hos mig...välkommen tillbaka!

Ha en skön Påsk!!

2007-04-06 @ 17:09:06
URL: http://ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0