ingen öl tack!


Ditt namn: elisabeth är mitt andranamn =)
Längd: 174 cm.
Spelar du något instrument: Jag är väldigt omusikalisk.
Vem är snyggast: min älskling och kelly tainton.
Vem vet mest om dig: Jag, såklart.
Vad vill du ha just nu: Sommar vore rätt skönt!
Vilka sjukdomar har du: fisk, skaldjur och pälsdjur.
Fobier: många!

Känner du en snygg kille: några stycken
Har du körkort: ja, sedan 10 år
Åsikt om jultomten: långt skägg
Vill du gifta dig: ja, det är klart! =)
Tycker du att du är attraktiv: ja, emellanåt.
Din hårfärg och frisyr:  halvlångt, blont hår
Skolväska just nu:
eftersom jag jobbar som lärare blir det ju en skolväska! det är en ryggsäck från linköpings kommun

Har du glasögon: nej
Hur ser din plånbok ut: svart, liten som attan
Favorittv-program: grey´s anatomy
Vad köpte du senast: en snygg svart handväska.
Hur mycket pengar har du: ingen aning, alldeles för lite
Senast kramat: min sambo
Vem sov du hos senast: min bästa kompis i malmö
Stjärntecken: oxe
Ögonfärg: blågröna

Kroppsform: halvdan
Kall favoritdricka: vatten
Varm favoritdricka: Choklad.
Alkoholhaltig favoritdricka:  Jag dricker det mesta, utom öl.
Säger ofta: "ja just det".
Saknar du någon: Ja.
Du fikade senast: i onsdags, med en jobbkollega.
Senast sedda film: harry potter

Hur känner du dig nu: Trött och seg.
Kan du laga mat: ja, jag lagar mat varje dag i princip!
Vad tycker du om fötter: beror på
Är du smart: Beror på vad det handlar om.
Snarkar du: Tror inte det.

listan från sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0