påsklov big time! =)

den här veckan har jag ledigt! det är väldigt skönt måste jag säga. man behöver inte ställa klockan på ringning utan man får vakna av sig själv och bara ligga där i sängen och dra sig.

började mitt lov med att tvätta, kanske inte alltid så roligt, men ett nödvändigt ont om jag vill ha kläder senare den här veckan. var även ute och gick en morgonpromenad innan frukost. väldigt skönt att få rensa skallen och få igång kroppen. jag gick ofta morgonpromenader förut när jag pluggade. men sen man börjat jobba prioriterar man den där extra halvtimmen för sömn.. tyvärr..


Kommentarer
Postat av: emelie

ja jag känner väl att fördelarna med gbg är flera nu. ska göra en plus- och minuslista ikväll :)

2007-04-02 @ 13:34:58
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se
Postat av: Sandra

Svar: Du finner Juicy på Centralen, precis innan man kommer in till Pendeltågen. Mitt emot Burger King skulle jag tro. Hoppas du förstår vad jag menar, för den var gudomligt god! Om något dyr, men vardagslyx ju ;)

2007-04-02 @ 20:16:25
URL: http://superlativa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0