halva veckan gått

idag var vi på en föreläsning om elevledda utvecklingssamtal. en spännande idé som jag tror att vi kommer att försöka ta till oss på jobbet.

dagarna går fort. snart är det måndag igen och då kommer eleverna. ska bli kul att träffa dem igen, diskutera och filosofera kring en massa olika saker. även om det var skönt att få semester och "slippa" dem under sommaren så är det skönt att vara tillbaka och få möta dem igen.

är bara så mycket jag skulle vilja hinna med nu innan vi börjar på allvar nästa vecka. jag skulle vilja läsa ett antal böcker om bland annat pedagogik, hedersrelaterat våld och trafficking. dels för att jag undervisar om bland annat dessa ämnen men även för att jag vill bli lite påläst.

hmmm.. får se hur mycket jag hinner med.


Kommentarer
Postat av: I hemmet

Kan tänka mig att det är skoj. Jag hoppas så att jag får komma till skolan jag brukar jobba i ibland, även i höst :)

2007-08-16 @ 02:52:46
URL: http://ihemmet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0