mitt mellannamn är trötter

om jag vore en av de sju dvärgarna det vill säga..
gick hem tidigt idag. arbetade över igåroch tog ingen friskvårdstimme så den blir idag istället. tänkte försöka ta mig ut och promenera en stund. behöver rensa hjärnan efter allt jag jobbat med de senaste dagarna.

pappa är ok i alla fall. det verkar som om det inte är något allvarligt utan snarare en hemorojd som nu måste åtgärdas. skönt att han är ok och skönt att det inte var något mer allvarligt än så.

idag har vi varit iväg med våra elever till tinnerö. där har de fått genomföra en cykelutflykt med olika stationer. mycket trevligt och i år slapp vi regn! härligt!!

men nu, en promenad, rensa hjärnan. ta bort alla tankar och få kroppen trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0