tappade kort

jag har alltid gillat att fotograferat. när jag var mindre lånade jag min fars gamla systemkamera och gick runt och fotade. när jag gått ut gymnasiet valde jag att gå en mediakurs där jag inriktade mig på foto.

att ta foton och fånga det där ögonblicket som aldrig kommer igen har alltid varit avkopplande och på något sätt avstressande för mig.

men någonstans på vägen tappade jag bort det. jag tappade bort att fotografera och numera gör jag det sällan. jag har en liten kompakt digitalkamera som används när vi är borta och gör saker. men det spontana, att bara gå ut och fota en eftermiddag. det gör jag inte längre.

tyvärr..

funderar starkt på att köpa en digital systemkamera och börja fota igen. känns som om jag behöver det, det andrumet som det gav mig då. saknar det starkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0