älskade melodifestival

jag måste säga att jag hade förväntat mig mer.. att jag faktiskt är lite missnöjd med låtarna. hade tre favoriter, tommy, uno&irma och så andersson&gibson. tyvärr så fick ju inte den sistnämda gå vidare till andra chansen eller finalen. det tyckte jag var himla trist... jag och min kompis åsa som satt hemma hos mig och tittade tyckte inte om anna book. tyvärr tror jag att hon kan komma långt, medryckande refräng det där.. men inte fan är låten bra.

jag brukar inte svära, men det där bidraget var inte bra!

min kära sambo, kärleken även kallad, var hos goda vänner och drack öl under festivalen för vidare utgång mot harrys senare under kvällen. han vet hur mycket jag tycker om tommy nilsson och preeeecis när tommy ska börja sjunga ringer telefonen..

visst är det han, kärleken som ringer och tycker att jo, vi kanske borde boka tvättid till i morgon.. i bakgrunden hörde jag hans vänner skratta väldigt mycket. hehe =) jag sa puss älskling och så la jag på. han kan skämta han!

tommy är vidare och det är huvudsaken. nästa vecka hoppas jag på bättre låtkvalitet!

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0