britney spears, ska man skratta eller gråta?!

jag tycker mest synd om hennes barn. två små barn vars mamma just nu inte är så stabil i livet. livet för dem kunde börja bättre.

vad är det som får en människa att falla ur sitt liv på ett sådant sätt som hon har gjort? jag vill ju hävda att det inte är bra att bli för känd för tidigt i livet. att kändisskapet har tagit ut sin rätt och nu får hon betala det, tyvärr, stora priset. jag tror att det finns ett alldeles för högt pris för kändisskap. det kan inte vara lätt att vara markerad av idiotiska "kändisfotografer" varje steg man tar. fotografer som bara väntar på att man ska göra ett misstag och ett felsteg. tur att man inte är känd.

jag hoppas att hon klarar ut det här, om inte för sin egen del så för barnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0