det är grisens år i år

i alla fall i kina. det är tydligen förenat med lycka och rikedom om man lyckas födas under det året som grisen är i framfarten. nu väntas en stor babyboom i kina på grund av detta.

spännande! =)
själv är jag född i kaninens år och min sambo i tigerns.

något som är typiskt är att jag blev förkyld i helgen. började ju mitt sportlov idag och måste nu hålla mig lugn ett par dagar tills det har blivit bättre.

trist!!

igår skulle jag och kärleken kolla på "italian job", en film som gick på fyran. när det var ungefär 30 minuter kvar av filmen somnade jag.. som vanligt. jag kan verkligen inte titta på tv på kvällen utan att somna. effektivt sömnmedel. men jag fick ju inte reda på hur den slutar, vilket är lite surt.

får försöka hitta den någon annanstans.

dagens låttips: "live forever" med magnus carlsson. nu när han inte gick vidare får den ju spelas på radion!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0