i kväll gäller det!

melodifestivalen alltså! som jag har längtat!
jag är ett äkta festivalfreak som lär följa varenda steg festivalen tar även detta år.
förhandslyssnade på låtarna och jag tyckte bäst om tommy nilssons låt. det säger jag inte bara för att han är min stora favorit annars också.. sådeså!

han hade den låten som tilltalade mig mest av de startande idag. jag hoppas att han får med sig antingen stefan andersson eller uno/irma till finalen i globen!

idag har annars varit en lugn och bra dag. jag och kärleken tog oss ut på en cykelutflykt till det naturreservat som ligger bara ett stenkast från där vi bor. tog med oss lite fika och satte oss mot en ladugårdsvägg och njöt av solen! *lycka*

skönt med helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0