okej.. jag älskar listor..

Äter helst: Jordgubbar på sommaren.
Dricker: Mjölk, vatten
Alkohol: Vin, cider, alkoläsk och allt vad det heter.
Vill resa till: många olika ställen. korsika, irland, grekland (igen) spanien, italien
Klär sig i: Det jag själv gillar. Snyggt eller mysigt.
Röstar på: det parti jag alltid röstat på! sossarna!
Väger: mer än vad jag gjorde för två år sedan
Önskar sig: just nu önskar jag mig mest ett fast jobb. solig och varm sommar
Gör en fredagskväll: äter gott tillsammans med kärleken eller någon/några av vännerna
Älsklingsgodis: lakris och choklad! alltid choklad
Är som vän: bra hoppas jag..
Bästa egenskaper: min envishet (även om jag kan vara dumenvis ibland.. eller vad säger du jenny?)
Sämsta egenskaper: lite för stressad ibland
Är rädd för: kryp, både stora och små
Motto: carpe diem, fånga dagen! vill inte ångra det jag inte gjorde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0