underskatta inte måns och sebastian

melodifestivalen igår var ju något av ett litet antiklimax tyckte jag..
min stora favorit som jag lätt trodde skulle ta sig till final kom inte ens till andra chansen. magnus blev utslagen av måns och nanne hamnade i andra chansen.

man ska inte underskatta måns och sebastian. de har sin fanskrets i och med att de har varit med i idol. de har sina trogna supportrar som ringer och röstar på dem oavsett vad de sjunger..

ungefär som jag och magnus då.

jaja, tävlingen går vidare. nu när min stora favorit är ute ur tävlingen så får the ark vinna. spelar ingen roll vad det är för låtar nästa vecka, vinst åt the ark tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0