what do you know?!

4 saker jag ser fram emot:
Sportlov! kommentarar överföldiga
resan till malmö och bästa vännen i mitten av mars
att se linköpings studentspex nästa fredag.
helg och melodifestivaldeltävling!

4 saker som irriterar dig:
Idioter.
Falskhet.
missförstånd
När saker inte blir som man tänkt sig (och det blir sämre).

4 saker jag säger ofta:
Helt okej.
Hej hej.
"och varför är du sen?!"
not

4 saker jag gör varje dag:
Borstar tänderna.
Äter något.
Umgås med kärleken
datanördar

4 saker jag har på mig dagligen:
Underkläder.
skor
halsband
hårsnodd i håret

4 saker jag rör varje dag:
Tangentbordet.
kärleken
Kylskåpet.
Garderoben.

4 personer jag vill träffa oftare:
Mina närmaste vänner.
mina syskonbarn
mina systrar
Folk som bor för långt bort.

4 band/artister jag har sett live:
kent.
martin stenmarck
alcazar
lars winnerbäck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0