alla dessa telefonförsäljare..

..blir jag oändligt trött på.

tror nog att vi under den senaste månaden i alla fall har fått en fyra, fem samtal i veckan från företag som vill marknadsföra, sälja och ge bort saker. ge bort och ge bort föresten, det kostar porto om man säger att man tar emot det. så gratis är det väl inte?

nu senast idag så ringer en tidning och vill sälja en prenumeration till mig, nej tack sa jag!
tycker även att de har blivit mer påstridiga och ibland vägrar ta nej som svar. då brukar jag lägga på luren i örat på dem och hoppas att de inte ringer igen.

nu har dock både jag och kärleken fått nog, nu ringer vi nix och får vårt nummer spärrat mot dessa marknadskrafter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0