vilken strålande dag!

jag som inte gillar snö, kan dock uppskatta en strålande fin vinterdag.
när det är strålande sol, inte ett moln på himlen och bara ett par minusgrader ute, då kan man inte vara inne!

jag tog mig ner på stan och träffade nina och lille hugo för att fika och shoppa. det blev årets första semla och en hel del kassar med kläder innan jag for hem igen. behövde lite nya träningskläder och så hittade jag ett par väldigt sköna tröjor också. kan vara bra att ha på jobbet, där är det kallt emellanåt.

det som är lite jobbigt med lönehelg är att alla andra har samma tanke som jag, att åka ner på stan och handla. var väldigt mycket folk och trångt överallt.. kön till kassorna ska vi inte prata om!

skönt att vara hemma igen!

grattis till jenny idag också, på födelsedagen! min vapendragare och bästa vän sedan måååånga år tillbaka. presenten får hon vid ett annat tillfälle dock, det är en bit mellan linköping och malmö där hon bor nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0