pengar till förbannelse

nu har vi hunnit med det mesta på listan idag.

  • pengar har inhandlats, iofs bara euro eftersom den tjeckiska valutan var slut för dagen. men den är beställd till i morgon.
  • vår stora garderob har fått ett nytt liv. saker har rensats ur och lagts på vinden istället. saker har slängts och omflyttats. hurra!!
  • hudprylar har inköpts, även små mini steps som jag kan ha i mina ursköna skor. härligt, behöver jag inte gå barfota i dem!
det där med strykning får ske under morgondagen. även packningen. däremot har passen och försäkringsbeviset letats upp och lagts fram. även om man inte behöver visa passet för inresa i tyskland kan det vara bra att ha med då våra svenska körkort inte räknas som giltig identifikation i övriga världen. då är passet bra, det gäller i alla fall..

image156

ser ut som leksaksmynt tycker jag.. men det är min åsikt. sedlarna ser ut som monopolpengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0