reafynd

blir glad när man kan hitta bra saker till billiga priser.
efter att ha käkat lite lunch och snackat en massa med k blev det en glass med l och lite shopping. hittade en bra bastopp av märket race marine för 49 krstadium. hittade även en jättesnygg långärmad tröja där av märket dcate som skulle kosta 299, men när de väl slog in den i kassan ploppade priset 149 kr ut. tack så mycket svarade jag och betalade glatt! blev mycket billigare än vad jag hade tänkt.

image145

passade även på att köpa en ryggsäck. hittade en som motsvarade mina krav från haglöfs. har tittat på den tidigare, då kostade den 899 kr. nu var den billigare, priset nu var 629 kr. mycket bättre tyckte jag. behöver som sagt en ny ryggsäck. använder den varje dag när jag arbetar och släpar böcker och jobbprylar fram och tillbaka.

image146

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0