vad är det med denna sommar?

man kan undra varför det inte blir fint väder?
har kommit hem nu från skummeslövsstrand och göteborg. skönt att komma hem, men trevligt att vara bortrest. vi åkte i tisdags till skumme som ligger mellan halmstad och båstad för att träffa vänner där. sedan åkte vi till göteborg i torsdags via ullared för att hälsa på k som flyttat tillbaka dit efter många år i linköping.

ullared var en upplevelse. jag har aldrig varit där, men det var skoj! vill gärna åka dit igen. jag tyckte det var mycket folk där, men ungefär hälften av alla kundvagnar var kvar. där inne hade de 60 kassor.. stort!

temat för dagarna vi har varit borta är regn. regn, regn och regn. som tur var klarnade det upp i onsdags när vi var i skumme. så då kunde vi ge oss iväg på en utflykt tillsammans med t, e och e. hade nog gärna varit kvar där några dagar till.

göteborg är alltid trevligt. skulle mycket väl kunna tänka mig att bo i den staden om jag var tvungen att flytta härifrån. vi åt på en mycket god italiensk restaurang på torsdagskvällen. på fredagen bjöd k hem oss på grillning.

men nu ska vi vara hemma.. några dagar i alla fall. på fredag bär det iväg till malmö för att hälsa på j + n. men den här gången åker vi tåg ner. både jag och kärleken har tröttnat på bil och motorvägar.


Kommentarer
Postat av: Karl

Det är nu jag inte ska berätta att jag har 26-31 grader varje dag här va? Kram från Japan.

2007-07-30 @ 14:11:51
Postat av: lollo

grattis till dig! =)
du kan inte skicka hit lite av dem värmen?

2007-07-31 @ 20:03:02
URL: http://lolca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0