vafför gör de på detta viset?

jag bara undrar vad vädergudarna håller på med. det här är andra dagen med ihållande regn. inte går det att göra något vettigt ute i det vädret. blää.

igår kväll var vi hos m + i och umgicks. trevligt som attan! vi kollade lite på life earth galan och så spelade stora delar av sällskapet guitar hero. jag skrattade mycket kan jag säga. kul att kolla på när andra gör. får kanske träna lite i hemlighet innan jag ställer mig och drar av en låt inför vännerna.

idag har vi inte gjort mycket. jag har varit hos å och tröstat henne. hon ringde vid tiotiden i morse och var jätteledsen. så jag satte mig på cykeln efter frukosten och åkte ner till henne. trist när man inte mår bra, får dra ut henne på äventyr den här veckan då vi båda är lediga.

well, nu ska här duschas. sen ska det åkas till norrköping och lyssnas på tommy nilsson. my big favourite! kärleken följer med men lär nog inte tycka att det är den bästa konserten han har hört i hela sitt liv.

tjip och hajk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0