you do that!

idag är det torsdag. på lördag morgon bär det iväg mot tyskland. fram tills dess måste en del fixas och det måste väl göras idag antar jag. pengar ska växlas, jag måste ha lite nya hudprylar, kläder ska strykas (usch..) och då ska man veta att jag verkligen avskyr att stryka. det ska planeras packning för en vecka. helst av allt skulle jag vilja rensa uppe i vår stora garderob på övervåningen också. den har vi inte gjort något med sedan vi flyttade in för ett år sedan och ställde in en massa junk där.. någon gång måste vi nog ta tag i det och jag ser helst att det är idag. men man vet aldrig med kärleken. han är bra på att skjuta upp saker till morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0