förkylt värre

jodå.. min näsa finns fortfarande. och den är jobbig.
nu är det bara några dagar kvar på jobbet innan semestern. men det är varmt där. verkar inte finnas någon ordentlig luftkonditionering.. suck..

vem orkar göra något i denna värme när det är lika varmt inne?
jag önskar att det fanns en fungerande luftkonditionering på jobbet, så att jag och mina elever slapp få hjärnsläpp efter tre minuter.

iaf, ena klassen fick åka till tinnis idag (badplats). den andra klassen fick gå till fenomenmagasinet. vilka tror ni protesterade högst? klassen som åkte till fenomenmagasinet tyckte det var jätteorättvist att de var tvugna att göra något vettigt istället för att bada. well, jag tror nog att de lärde sig något på kuppen. intressant var det iaf. vi fick en liten föreläsning om klimatet och påverkan på det. sen var det en del expriment som vi fick testa. kul kul!

i övermorgon får eleverna sommarlov. sen jobbar jag fredag och måndag innan det är dags att lämna byggnaden för nästan åtta veckors semester! 13 augusti börjar arbetet igen. jag klagar inte för fem öre.

fast nu väntar duschen, varmt ute, varmt inne.. lite svalka skadar inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0