gör inget idag som du kan göra i morgon

jag har haft en produktiv eftermiddag. slutade ju redan vid halv tolv och åkte hem. därefter har jag:

  • diskat och plockat ur och in i diskmaskinen
  • dammsugit och dammat hela lägenheten
  • organiserat om mina pärmar jag har i svenska. nu har de blivit indelade årskursvis
  • nördat vid datorn
  • ätit glass
  • pratat med en försäljare från ett telefonbolag som ville att min sambo skulle teckna ett nytt mobilabonemang för att vi skulle få billigare bredband. nja.. har min sambo gratis telefon via jobbet så tror jag inte att han vill ha ett abonemang har måste betala för.. vi kan betala för vårt bredband ändå.
  • vattnat alla blommor
känner att jag är inne i mitt "hinna-med-så-mycket-som-möjligt" humör. beror nog på att man måste vara på det sättet på jobbet. kommer nog att dröja någon vecka innan jag är inne i semesterhumöret istället. men det kommer =)

vill tipsa om ett bra blogginlägg.. för er som är lärare som jag! för er andra också iofs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0