kärleken har ingen åldersgräns?

när jag precis tror att jag inte ska förvånas mer över människor så läser jag något i någon tidning och blir helt.. förvånad.

dagens förvåning är hugh hefner och hans playboybrudar. den gamle (ursäkta uttrycket) kåtbocken ska nu tydligen ha barn tillsammans med en av hans tre tjejer som bor tillsammans med honom. han är 81 och hon är 27. vill bara säga det, hon är 27 och han är 81.

han hinner dö innan det barnet är fött. vet inte vad jag tycker är värst. ålderskillnaden eller att man är egoistisk och skaffar barn med någon som inte kommer att leva tills barnet blir vuxet utan troligtvis blir faderslös väldigt tidigt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0