när man lever på liten fot

igår var jag, n + h hos en arbetskamrat till oss och tillika min föredetta mentor när jag pluggade till lärare. hon och hennes familj bor utanför linköping i en jättefin villa med trädgård.

jag vill ha trädgård!

väl där åt vi god mat, promenerade och umgicks. har inte träffat henne på väldigt länge så det var trevligt att få se hur hon bodde. hennes två barn var solstrålar i går och väldigt söta. jag då som gärna vill ha barn blir ju inte mindre barnsugen när man träffar på små barn. dessutom har ju barn väldigt söta skor, de lever ju som sagt på små fötter. bilden här nedan visar den minsta tjejens skor, hon är bara nio månader och då har man inte stora fötter..

image133

när man nämner barn för min sambo brukar han fråga om det klämtar i min biologiska klocka. ja, jag tror det gör det. bäbisarna skulle vara välkomna och efterlängtade när de väl kommer

Kommentarer
Postat av: Evelyn

De är ju så söta de där barnen :)
Ha en trevlig midsommar!
Kram

2007-06-21 @ 14:28:47
URL: http://fotonfransjalen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0