presenter till höger och vänster

i juni fyller alla år tror jag. hela världen.
i vår almenacka har vi nio födelsedagar under juni nerskrivna. måste vara något slags rekord.

imorgon på självaste midsommarafton fyller min syster år, 43 bast blir hon min syster. var i gamla linköping och köpte en present till henne idag. det blev lite olika tvålar från en butik som heter flärd.

på söndag blir kärlekens guddotter två år och även hon ska få en present. vi var till butiken handmålat (som jag skrivit om tidigare) och köpte en jättefin ängel som det skrevs hennes namn på. ängeln kan man sätta på en dörr eller en vägg eller var man nu vill ha den.

image134

bild från: handmålat.

de har som jag har skrivit tidigare mycket fina saker där, som kan vara trevliga att ge bort i present.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0