produktiv förmiddag

när sambon väl gett sig av till jobbet gick jag ut och gick min morgonpromenad. när sedan frukosten var avklarad satte jag igång med att städa badrummet. när jag ändå var igång tog jag tag i tvätten som låg i tvättkorgen och sen ihopvikning av redan tvättad tvätt. vi har haft ett stort berg de senaste två veckorna och ingen har orkat ta tag i det. nu är det gjort i alla fall.

sen har jag även rensat garderoben och rensat ut kläder som jag aldrig använder. de får gå till myrorna istället. jag behöver dem inte. det som är trist i vår fina lägenhet är att det inte finns ordentligt med garderober. vi har fått köpa in en massa trådbackar från ikea för att tillgodose vårt behov av förvaring av kläder. funkar det med.

nåväl, nu ska jag ta tag i dammsugningen också. och lyssna på trance dance greatest hits som damp ner i brevlådan idag till min stora lycka! bästa låten, hoodoo wanna voodoo, kommer att spelas flitigt idag!

image138

bild från: aftonbladet.se

snygga frisyrer?! =) vad tänkte man med på åttiotalet?

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Skönt att få lite rensat i hemmet :)

2007-06-26 @ 15:33:43
URL: http://fotonfransjalen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0