shop until you drop

idag åkte jag ner på stan efter jobbet, dels för att köpa vin till morgondagens middag hos arbetskamrat m och dels för att hämta hem religionsböcker som j lånat.

men när man är på stan måste man ju gå runt och titta lite i affärerna.. klädonam som jag är..
och så klart gjorde jag ett fynd! en kjol jag tittat på förut på åhlens var det idag 100 kr rabatt på. heja mig! den betalades för i kassan och gavs till mig i en påse. var dessutom inne på stadium och kikade runt. hittade en väldigt fin tröja från esprit som jag inte kunde motstå. trycket fram gillar jag skarpt.

image116

var även tvungen att köpa nya leggings. köpte ett par på cubus förra veckan men de tålde inte någonting utan det gick en maska direkt. helt värdelöst! man måste ju kunna ta på sig ett par leggings om man ska använda dem, inte bara titta på dem.. blir inte några fler sådana inköp i den affären!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0