skor till förbannelse

det var min sambos kommentar när jag idag kom hem med ytterligare ett par skor.

"måste man ha sådär många skor?!"

ja, det måste man! speciellt om man heter lolitha och har sommarlov och hittar ett par jättefina sommarskor som man kan ha till olika typer av tillfällen. då måste man ha just de skona och alla andra par skor som står i hallen. ja, jag erkänner, jag är skooholic. det finns nog inget botemedel.

men de är fina! och värda 450 kr som de kostade.

image132

kan rekomendera märket, rieker. grymt sköna och snygga skor! hittade egentligen ett par till idag som jag ville ha.. men ibland får man sansa sig.

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Skor, har typ fyra par bara :/
De var faktiskt rätt nice!

2007-06-21 @ 14:30:29
URL: http://fotonfransjalen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0